Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

 
Een Golden Oldie
een patroon van Tiets
gemaakt van losse envelopjes
en in alle envelopjes
zitten ook weer recepten
dus het is gaaf!
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 

2 opmerkingen:

Mieke Duckers zei

prachtig receptenboekje, Henriette! Je krijgt het altijd weer voor elkaar er een mooi kijkboekje van te maken!!Liefs, Mieke

Henriette zei

Dank je wel lieve Mieke - dit zijn leuke dingen om te maken met eigen ideeën, liefs Henriette xxx