Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

Vrijdag 17 April
ff
wezen stempelen met Stampin -Up
samen met demonstrator Henny Bakker - Febe en Rose
Zo gaaf en zo anders wat ik normaal maak!
 
Inmiddels ben ik ook demonstrator van Stampin - Up geworden
weer een nieuwe uitdaging!
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Heel mooi Henriette
Succes met je nieuwe job

Mieke Duckers zei

Heel erg mooi. Hiermee kun je echt je eigen fantasie nog meer gebruiken!! Succes!!
Liefs, Mieke

Maartje zei

Heel mooiiiiii Henriette!

Groetjes Maartje

Els zei

Heee, ik vind dit echt mooi en leuk.

Henriette zei

Dank jullie wel - het is ff geheel anders - maar wel leuk om te doen! liefs Henriette xxx