Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Op naar de Action
en dan koop je 
een klok 
en deze ga je verven en tamponneren 
en 
dan oppimpen




4 opmerkingen:

Mieke Duckers zei

Goede morgen, Henriette!
Wat heb je weer iets moois gemaakt! Je kijkt met plezier naar deze klok, hoewel de tijd eigenlijk al veel te snel gaat!!
Liefs, Mieke

Antoinette Voorn zei

Ohhhhhh wat een dotje van een gepimpte klok! hij is prachtig geworden!

Sandra zei

erg mooi geworden

Henriette zei

dank je wel Sandra, liefs Henriette xxx