Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Zaterdag 15 Maart
de uitdagingskaart
februari / maart
gemaakt
van de kaartenclub van Tiets
 
 
en nog een kaartje
 
 


3 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Prachtige kaartjes weer Henriƫtte,
en je theepot met kopje is waanzinnig leuk!!!
Fijn weekend en hobbygroetjes van Gerie

Henriette zei

Dank je wel Gerie, zie ik je nog bij Elly? fijne dag, liefs Henriette xxx

Crea Ankie zei

Heel erggg mooi Henriƫtte.

Ankie