Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

Na een periode
weer
eens even wezen buurten
bij
 en
dit MDF ei gekocht.
 
Het
is zo leuk
om er wat van te creëren.
 
 
 
Een kaartje
net als het ei
met
de nieuwe lijn van Pion
 
 
gezellig
nog een gemaakt
 

 
en de laatste voor vandaag.
Het
was
weer eens
een
productief dagje!
 
 
 

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wauwie...!!!! Jouw ei is ook een SUPER ei geworden! En je ging lekker zo te zien, wat een geweldige produktie! Laat het voorjaar maar komen (nou ja,als het zo blijft is het eigenlijk al zover!)
Heel fijn weekend,
Lieve groetjes Elly

Mieke Duckers zei

Wat voor prachtige kaarten heb je weer gemaakt! Wat fijn, dat wij op deze manier onze creativiteit kunnen uiten, toch?? Dank je wel voor je enthousiaste reactie op de molen.
Liefs, Mieke

Antoinette Voorn zei

Wauww wat mooi allemaal heerlijk hoor laat de pasen en het voorjaar maar komen! Echt top creaties!

Sandra zei

erg mooi weer hoor henriette

Scraptastische hobby zei

Buurten bij Elly is niet goed voor de portemonnee hè Henriëtte! hihi. Het is te leuk allemaal in het winkeltje van Elly....wat heeft ze toch prachtige dingen en daar moeten ook wel schitterende creaties van komen! Het is allemaal weer zo gaaf geworden zowel het ei als de kaarten...echt top!!
Lieve groetjes van Gerie

Henriette zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties, ja de winkel is gaaf enne ik geniet ervan, liefs Henriette xxx