Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

 
Zondag 16 Februari
naar de
Creafine stempeldagen geweest
 
We hebben er 4 kaarten gemaakt
en het was effe iets anders
dan dat ik gewoonlijk maak
wel weer
leuke ideeën opgedaan
 
deze bloem is gestempeld en ingekleurd
met alcohol stiften
 
 
Een canvas 
bewerkt
eerst bewerk met gesso
en
dan kleine stukjes oude krant o.i. erop geplakt
gedroogd met de heat tool
en
met misty-inkt bewerkt
en
een vlinder stempel gebruikt
en deze uitgeknipt
en
in de hoeken swirls gestempeld
 
 
een langwerpige kaart
gemaakt
eerst met disstress inkt bewerkt
en
daarna alles los
gestempeld en geknipt
 

 en
dan tot slot
een kaart alleen
met stempels bewerkt
en
de grote bloem is gestempeld
en
daarna
met witte fijne embossingpoeder bewerkt
 
 

4 opmerkingen:

Mieke Duckers zei

Ze zijn prachtig, Henriette! Leuk voor je dat er bij jullie zoveel leuke workshops ed gegeven worden! Hier in het oosten is er bijna niks op stempelgebied...En hoewel jaloezie verfoeilijk is, ben ik het wel een beetje, hihi!!

Henriette zei

Hoi lieve Mieke, deze workshop was in Papendrecht en dus ook 2 uur rijden vanuit Den Helder, maar het was het wel waard - niet echt mijn ding maar wel weer wat erbij geleerd - en ja ik ben uitgenodigd en kon er daardoor komen, liefs Henriette xxx

Sandra zei

super leuke kaarten henriette

Henriette zei

Dank je wel Sandra, liefs Henriette xxx