Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
 
Wat is het weer een tijd waarin we kunnen genieten
van de warmte van de kachel en van elkaar
maar
ook de warmte van de aankomende Kerst!
 
Zichtbaar om te genieten van
alle mooie versieringen
maar
voor mij ook heel belangrijk
herdenken en vieren
van
de geboorte van Jezus!
 
Zo dus in de stemming weer een kaartje gemaakt!
Deze heb ik speciaal ontworpen
voor de clubhome van "Kaarten maken bij Tiets"
 
 


4 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een SFEERVOL kerstkaartje is dit Henriette.
Liefs Wilma ☺☺☺

Wil zei

Een prachtig kaarje ,met warme kleuren.

Groeten WIL,
en nog bedankt voor je reaktie op mijn kaart.

Crea Ankie zei

Super leuke Crea's Henriëtte.

Ga je ook volgen .

Ankie

Henriette zei

Wat een gezelligheid, dank jullie wel voor de positieve reacties en ook leuk Ankie om je weer te zien hier..liefs Henriette xxx