Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Zomervakantie in Tzum 2013
 
Maandag 14 Oktober
 
Het boekje afgemaakt
van de
vakantie
op de camping
met Roxanne....
 
 
 
met heel veel flapjes
 
 
Ze is zo blij
 
 
Lachspiegels...geweldig......
 
 
Hier sta ik in een grote bellenblaas!!
 
 
Met Opi varen
 
 
De trampoline vindt ze het einde!
 
 
Gezellig op een draaimolen
 
 
En gewoon even naar Omi en Opi lachen..
wat een lieverd!
 
 


8 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Henriette,
Wat een SUPER MOOI aandenken is dit boekje.....en wat een werk is dit met al die flapjes.
Liefs Wilma ☺☺☺

Henriette zei

Dank je wel, dit is zo'n gaaf ontwerp, ik ga er vele van maken en deze gaan allemaal op de plank voor onze kleindochters als herinnering. liefs Henriette xxx

M@rgreet zei

Ziet er geweldig uit hoor! Daar zullen heel wat uurtjes werk in zitten...

Els zei

Een heel mooi album zo en wat veel werk heb je hier aan gehad.
Op deze manier is het lekker lang nagenieten van deze vakantie.
Groetjes, Els

Stampidoe@gmail.com zei

Super mooi album is dit geworden Henriette, een mooie terugkijk op de vakantie

groetjes yvon

Henriette zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties, liefs Henriette xxx

Alida zei

schitterend wat mooi en wat leuk met al die flapjes, een erg mooi en waardevol aandenken.

Louisette zei

HalloHenriette,
Prachtige créations, groetjes en Fyne zondag!