Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Zondag 22 September
kwamen de kleindochters
even buurten!
 
De tweeling is inmiddels
al
weer 7 maanden
en zo leuk!
 
 
enne
nu ff met mijn pappa
en ik ben .......
a look a like
 
 
 
enne
ik vind het nu ook leuk op de vloer
lekker
rollen - bollen!
 
 
 
enne.................
twee is nooit teveel!!
wat kan ik hier van genieten
 
 
 
enne
ikke ben..............
 
Nikkita en ze heeft dit mooie masker
gemaakt
op de zondagsschool!
Prachtig!!!
 

 
 

3 opmerkingen:

Sandra zei

lekker toch henriette van die vrolijke meiden
gr sandra

Tiets zei

wat een rijk bezit is dat toch he...heerlijk genieten!!
xx Tiets

Mieke Duckers zei

Wat een prachtige kleindochters hebben jullie, Henriette! (ook leuke knuffels, trouwens, hihi)Je zult wel moe geweest zijn na het bezoek, maar dat is de moeheid wel waard, toch? Bedankt voor je lieve reactie op mijn haan. Op de foto kun je nog net de camping in de Ardennen zien, waar wij nu zijn. Liefs, Mieke