Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!



 
 
Zaterdag 17 augustus
de
laatste vakantiedag
enne
we zijn naar
de dierentuin geweest
in Leeuwarden
"Aqua Zoo"
 
 
 
 
 
wat een lol...
 
 
 
enne ik ben niet bang
 
 
enne
 
ik durf het ook...
kom maar bokje
 
 
 
kijk een zo groot zijn wij alweer!!!
 
 
 
 
oww wat ben ik trots
Opi met onze twee oudste kleindochters
 
 
 
 
zie jullie het
we geven deze aapjes eten
 
 
 
en
voor het laatste
van deze vakantie
zijn we nog even verwend!
 
 
 
en natuurlijk
een
ijsje
 
 
 
mmmmmmmm.....
 
 
 


4 opmerkingen:

Wilma zei

HEERLIJK die ijsjes met dit weer.
Enneh.....ook aapjes lusten ijs ☺☺☺......geintje.
Fijn weekend en liefs Wilma

Sandra zei

heerlijk toch dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. gr sandra

Marianne zei

Ziet er gezellig uit.
Liefs, Marianne

Henriette zei

Ja ja en dan is nu de vakantie voorbij en gaan ze weer naar school, liefs Henriette xxx