Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Van de week weer eens wat gefröbeld!
Een blikken spaarpot gekocht
bij de Blokker
en deze opgepimpt
 
 
 
 
 
 



3 opmerkingen:

Creation by Heart zei

Hoi Henriette,
Goed om te horen dat je weer aan de freubel bent.Hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat. Ik vind het doosje erg snoezig geworden.
Lieve groeten, Henny Bakker

Unknown zei

Zo'n spaarpot wil ik ook wel, dan lukt het sparen ook vast veel beter! Wordt dit je scrap-potje???
Ik vind 'em weer helemaal geweldig, helemaal à la Jetty! En wat las ik nou? Weer trotse opa en oma geworden van een wolk van een kleindochter? Gefeliciteerd!!!
XXX

Wil zei

Hoi,
Je hebt er een mooie spaarpot van gemaakt Henriette,

Groeten WIL

ps nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter.