Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

Donderdag 11 Juli
mijn tweede kaart gemaakt
van de
speciale digi Betsie
die
gemaakt is voor de club
van
"Kaarten maken bij Tiets"
 
De digi
is
ontworpen
door
Sherri
 
 
 
 
 


 
 





6 opmerkingen:

Ghea zei

wat een beeldschoon kaartje en een schitterende digi.
Liefs Ghea

Henriette zei

dank je wel, liefs Henriette xxx

Unknown zei

Wauw... wat ben jij heerlijk in de weer geweest van de week! Ik heb eens even lekker zitten genieten hier en even al je posten bekeken!
Super allemaal zeg, was er een inspiratiebom bij je ontploft ofzo deze week???
Vooral zo doorgaan (ken je 'em nog, onze Barry Stevens?)
Lieve groetjes Elly

Henriette zei

ff.....verplicht in de voortent zitten, daar ik mij niet echt goed voel en ja dan kun je eigenlijk alleen maar wat fröbelen en onze Tiets had feestweek met elke dag een nieuwe opdracht, dus dat kwam ff goed uit...bedankt voor je visite, liefs Henriette xxx

Wil zei

Wat een stel prachtige TAGs heb je gemaakt.
Echt mooi.

Groeten WIL

Henriette zei

dank je wel Wil liefs Henriette xxx