Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

De eerste uitdaging van Noor!

 
Zaterdag 6 Juli
de
eerste challenge
gemaakt
van
Noor Design!
 
Betsie zo heet de digi
kun je gratis ontvangen bij Noor
maar het is dan wel de bedoeling, dat je
er een kaart mee maakt en deze plaatst!
zie even bij
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Sandra zei

leuk geworden hoor henriette
gr sandra

Henriette zei

Dank je wel Sandra, liefs Henriette xxx

Els zei

Ziet er heel leuk uit zo.
Groetjes, Els