Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Hoera een kleindochter geboren
op
 Woensdag 24 juli 2013
 
we zijn
voor
de
5e keer
Opi en Omi geworden
van
 
Ze heet
Danique - Annebel
en
ze weegt 2850 gram en is 47 cm lang
en
kerngezond!
 
 
 

 
Zondag 28 Juli ff knuffeltime
thuis waar ik woon ...
 
 
 
kijk ik lig lekker te slapen in de box
ik ben al 4 dagen oud
 
 
 
de trotse pappa
 
 
 
de trots opa van Raymond
 
 
en natuurlijk
een super trotse Omi Henriette
 
 
 
 


8 opmerkingen:

Channah zei

Hé Henriëtte, Gefeliciteerd.
Doen jullie alleen maar aan Meisjes?

Moest even opnieuw zat een vervelende typfout in.
gr.Channah

Henriette zei

Ja lieverd, dit ervaren wij ook, zo bijzonder en ik ben zo dankbaar!, bedankt voor je felicitaties, liefs Henriette xxx

Sandra zei

Leuk hoor al weer een meid die kan je zo lekker verwennen. Kan me voorstellen dat je ook hier weer heel blij mee bent
gr sandra

Made by Sabrina zei

nog van harte gefeliciteerd!!!!!

Groetjes van Sabrina

Henriette zei

dank jullie wel voor jullie lieve woorden, ik ga zondag weer ff buurten, ik wil nu ook wel, maar ik respecteer hun wens, liefs Henriette xxx

Marianne zei

Van harte Henriette, geniet er maar van.
Liefs, Marianne

Henriette zei

dank je wel, liefs Henriette xxx

Rita Klapwijk zei

Lieve Henriette, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleindochter.
Ik denk dat ik deze log had gemist door de warmte :)
Hierbij dus een verlate, maar niet minder gemeende felicitatie.

Liefs Rita