Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
Donderdag 18 Juli
de opdracht gemaakt van
Freubelstraatje!
maak een eyselkaart
voor de clubhome van Augustus!

en ik ga
met deze kaart
ook meedoen bij
http://wlvc.blogspot.nl/
 

 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

janet zei

Wat een schatje, heel mooi gedaan!
Bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je met deze kaart meedoet aan de challenge bij WLVC.

Groetjes Henriëtte

Henriette zei

dank,jullie wel, ja ik dacht dat past goed!liefs Henriette xxx en ik vind het ook een gaaf blog!!

Unknown zei

wat een schitterend kaartje, heel veel op te zien, echt heel mooi, groet Hennie

Claudia zei

Wauw wat is hij prachtig .. al die mooie details!

Groetjes, Claudia

Henriette zei

Dank jullie wel, Liefs Henriette xxx

Plony zei

yessss....nu weet ik welke Henriëtte, hahaha. ik raak wel eens een beetje de kluts kwijt van al die namen hoor, sorry Henriëtte maar.....wat een schitterende kaart heb je gemaakt, geweldig! Helemaal leuk natuurlijk dat je meedoet aan de challenge van WLVC en nu je ons hebt gevonden zien we je natuurlijk vaker langskomen......tot de volgende keer. Lieve groetjes van Plony.

Liesbeth zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Henriette, super gedaan hoor, en leuk dat je meedoet bij WLVC.
gr. Liesbeth

Henriette zei

owowowo Plony, ik wist het wel, je weet het wel en ja hoor, ze weet het weer en ja ik kom gewoon weer buurten, zo mooi blog!liefs Henriette xxx