Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
Vakantie 2013
we zitten op de camping
en allebei de kleindochters
zijn een weekje komen logeren!
wat een feest!!
 
owowwoow
dat doet ff zeer
een brandnetel
in
Aldefeanen
een tripje om te zien over hoe
de bijen leven
 
 
en ik heb daar ook een kaars
gemaakt van bijenwas
 
 
veel bijen he!!
 
 
 
ff varen op het Sneekermeer
 
 
 
 
Salto draaien
bij
jumping bumpen in Ballorig
Sexbirum
 
 
 
 
en nu ben ik ff moe
 
 
 
en de tweeling kwam zaterdag 13 juli ook even buurten op de camping
en dit is Abbygail
 
 
 
Opi met Chloe
 
 
 
kijk eens omi wat een mooie hoge straal?
Zondag 14 juli 2013
 
 
 
ik ben vandaag
naar de speeltuin geweest
en daar heb ik mij verkleed
als prinses
 
 
 
enne
een mooie jurk
maar ik heb ook hakken aan!
 
 
mijn Opi
 we zaten in een oud kerkje
te kijken naar een hele mooie film...
in het museumdorp
Allingawier
 
 
 


3 opmerkingen:

Sandra zei

super hoor die leuke en gezellige foto's , en leuk dat je kleinkinderen ook zijn komen buurten
gr sandra

Stampidoe@gmail.com zei

Wat ene mooie foto`s Henriette en geniet van je 2 prachtige kleinkinderen deze week maar dat lukt zo te zien wel.

Henriette zei

op dit moment is allen Nikkita hier en dat is ook ff geweldig! zo'n leuk popje..we zijn vanmiddag naar de VVV geweest in Oudemirdum en heeft ze een tas opgepimpt, gaaf hoor!