Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

 
 
Moederdag 12 Mei 2013
 
wat een feest
onze kleinkinderen
kwamen ook op
Omi dag!
 
de tweeling is nu bijna 3 maanden!
 
 

 
 
hoi hoi
ik ben
Abbygail
en
ik vind het maar ff niets!
 
 
 
enne...
ik
ben
Chloe
en
ik heb de grootste lol met Omi!
 
 
 
 
hallo
ik ben Nikkita
en
opi
heeft de tent weer opgezet
leuk hoor!!!
 
 
 
 
 
en
ik ben Roxanne
en geniet
van wat lekkers...
ihihiihihih...
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

Ghea zei

zo zo wat een gezellige drukte Henriette en wat groeien ze al lekker.
Liefs Ghea

Marianne zei

Ziet er gezellig uit daar.
Liefs, Marianne

Henriette zei

Leuk he, ze groeien goed, ze zijn inmiddels 50 cm en bijna 7 pond, wat een kanjers he!! liefs Henriete xxx

Tiets zei

ahhh wat een geweldige foto's joh!!!
Liefs Tiets