Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
Donderdag
de tag
van
Tim Holtz gemaakt
12 tags 2013
 
 
 
en
een tag gemaakt
voor de opdracht
bij Kaarten maken bij Tiets
 
 
 


6 opmerkingen:

Tiets zei

jeetje je gaat maar door hé ...deze zijn weer geweldig mooi geworden!
Liefs Tiets xx

Henriette zei

ach ja ..ontspannen he!!!, liefs Henriette xxxx

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Liefs, Marianne

Henriette zei

dank je wel, liefs Henriette xxx

Mieke Duckers zei

Hoi Henriette, mooie kaarten op je blog. Heb je even gemist, niet ziek toch????

Henriette zei

hoi lieve Mieke, ja ik ben ff uit de lucht maar ik kom wel weer hoor, liefs Henriette xxx