Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
 
Op zondag 14 April 2013
werd de tweeling
van
Julien & Soraya
opgedragen
in de gemeente
"het Anker"
 
 
het is best spannend!
 
 
en ook leuk...
 
 
en we luisteren heel goed...
 
 
kijk eens wat mijn mamma heeft gemaakt...
 
 
Raymond en Claudia
lief he!
nog een paar maandjes wachten
en dan.........................
 
 
wat een heerlijk gezicht
onze kinderen
en de vriendin van Soraya
met haar kleine jongen
die Soraya de fles geeft!
 
 
Ikke
 trotse oma
Het was een hele fijne dag
en het gaat goed met de tweeling
en ook met het nog ongeboren kleinkind!
 
 


1 opmerking:

Sandra zei

erge leuke foto's hoor. Kan me voorstellen dat je er nog iedere dag van geniet Henriette