Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Zondag 17 Februari
een
LO
gemaakt
van onze kleindochters
van het sinterklaasfeest
2012!
 
Ze hebben dikke pret
want
ze zeggen op dat moment:
Omi we geloven
niet meer in
sinterklaas
ihihihihiihihihih.....
maar volgend
jaar wel weer hoor
want dan geloven onze zusjes wel!
 
wat een deugnieten he!!
 
 
 


2 opmerkingen:

Astrid zei

Ik vind hem helemaal geweldig, een schitterende foto en prachtige details !! Geweldige uitspraak van de meiden :-)

Liefs Astrid

Henriette zei

ja lief he! bedankt voor je reactie, liefs Henriette xxx