Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Donderdag 14 Februari
een
knaapje gemaakt
als deurhanger
voor de babykamer
van onze oudste zoon
Raymond en Claudia
Ik heb ruimte
over gehouden
voor de
naam!
 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Sandra zei

Ziet er heel goed uit, wat een leuk idee
gr sandra

Egbert zei

Wat mooi gemaakt, ik ben trots op je. Ga vooral zo door.

Liefs Egbert

Henriette zei

dank jullie wel en dat op valentijnsdag, liefs Henriette xxx

Monique CreaTijd zei

Wowie dit is geweldig gemaakt ! Een knaapje voor een knaapje !

Henriette zei

Hihiihhi Monique dat zou toch wel leuk zijn, dat zou onze eerste dan worden - 4 meiskes en dan 1 knaapje.....liefs Henriette xxx