Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Dinsdag 11 December
mee gedaan met de
7 Tags
bij "Kaarten maken bij Tiets"!
Maak elke dag 1 tag
zie het voorbeeld
met de benodigheden.
Dit is heel leuk om te doen!
 
Maandag 17 December...............
en wat een leuk nieuws!!
met deze tag heb ik een prijs gewonnen...
kant en lint etc. van Ribbon girl !!!!!
 
 
de opdracht voor de 2e dag
dat er twee plaatjes waren te gebruiken,
ik heb de kerstklok gebruikt en uitgeknipt!
 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

Marianne zei

Leuke tag Jetty.
Liefs, Marianne

Sandra zei

echt een mooie tag
gr sandra

Astrid zei

Een supermooie tag weer Jetty, leuk hoe je het plaatje hebt uitgeknipt !

liefs Astrid

Henriette zei

dank jullie wel meiskes voor de complimenten, liefs Jetty xxx