Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Vrijdag 30 November,
samen met Sonja naar een
workshop geweest van Stampinandmore
en kijk eens naar de mooie stempels!
 
 
 
de binnenkant
 
 



3 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Nou wat was het gezellig dat jullie erbij waren ! En wat is jouw kaart geweldig mooi geworden, top !

Henriette zei

dank je wel en ik ga nog wat stempels bestellen, lies Jetty xxx

Sandra zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt jetty
gr sandra