Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vrijdag 28 September heb ik de workshop gemaakt die op Hobbyvision staat http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/ en deze is geplaatst door Tiets - haar ontwerp - dit was heel gaaf om te maken. In de enveloppe - dat zijn bewerkte cd hoesjes - zit een bemoediging - recept en een chocoladezakje.
 
de binnenkant
 
 
de eerste enveloppe
 
 
de laatste enveloppe 
 
 



6 opmerkingen:

Ann zei

prachtige kaart Jetty!

Sandra zei

hij is super mooie geworden. Ik had er ook al een gemaakt, jetty maar de eerste vond ik niet mooi genoeg dus die is al in de prullenbak beland. Heb er nu weer een gemaakt maar daarvan moet ik de buitenkaft nog voorzien van leuke dingetjes en zo
Gr sandra

Henriette zei

dank jullie wel meiskes, het is inderdaad een leuk project en ik ga er ook nog een maken , maar dan een dikkere ....liefs Jetty xxx

BOXERGEK zei

Erg leuk Jetty!
Groetjes,
Esterina

Monique CreaTijd zei

Wow wat heb jij er een mooie uitwerking aan gegeven !

Henriette zei

dank julie wel voor het bezoek en de lieve reacties, liefs Jetty xxx