Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Donderdagavond 9 Augustus heb ik weer eens een kaartje gemaakt voor de club "kaarten maken bij Tiets", de opdracht was: eind Augustus loopt de digi wedstrijd van Krista ook ten einde en nu leek het me leuk om Krista op een originele manier te bedanken voor de digi die ze heeft gemaakt speciaal voor de club, door allemaal kaartjes met 1 van haar digi's erop verwerkt op de clubhome te zetten ~~~~ http://saturated-canary.myshopify.com/collections/all ~~~~~ dus bij deze heb ik deze digi gebruikt!

2 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk jetty
gr sandra

Henriette zei

dank je wel Sandra, ik vind hem zelf ook erg mooi en ik geef hem aan mijn zusje, die gauw jarig is, liefs Jetty xxx