Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 16 Juni, het hoost van de regen en ik zit heerlijk in de voortent een kaartje te maken voor iemand die even getroost moet worden...

5 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is el heel mooi Jetty.
Wij hebben vandaag mooi weer gehad hier, jij zoekt het slechte weer op.
liefs, Marianne

Sandra zei

het is een mooi kaartje geworden hoor jetty
gr sandra

Irishdance zei

Wat mooi!!!!!!! Groetjes Ingrid.

Creation by Heart zei

Hallo Jetty,
Hihi, ik zie je helemaal zitten in die voortent met allemaal freuletjes om je heen. 't Is weer een beauty geworden.
Lieve groeten uit Lemmer,
HEnnyB:)

Henriette zei

Dank jullie wel voor de complimenten en ja Henny, ik zal Ed eens een foto er van laten maken ihhiihihih.....