Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vandaag woensdag 27 Juni, heb ik mijn cardkit opgehaald bij Simpel Scrappen en ik heb de eerste verjaardagskaart er van gemaakt, het is weer een SUPER cardkit!

8 opmerkingen:

Claudia zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje. Ik vind de cardkit ook helemaal top. Dit stempeltje is helemaal geweldig. Waar heb je het vandaan?

Groetjes, Claudia

Anneke klerks zei

schitterende jongenskaart
liefs anneke

Henriette zei

Claudia, dit is een digi van het internet gehaald, tik bij Google: jongen met gitaar kleurplaat, kijk maar eens! succes!! liefs Jetty xxx

Creation by Heart zei

Lieve Jetty, mens wat ben je actief, het duizelt me helemaal. Maar deze kaart is weer heel iets anders dan ik van je gewend ben. Leuke jongenskaart geworden.
Lieve groeten uit lemmer,(ook van ome jan)
HennyB:)

Marianne zei

Hij is prachtig Jetty.
liefs, Marianne

Sandra zei

Je hebt een topkaart van de cardkit gemaakt hoor jetty
gr sandra

Plony zei

Ik zag hem al in het freubelstraatje maar óók hier nog even een complimentje. Ik vind hem mieterssssss!
Liefs Plony

Henriette zei

Dank jullie wel voor de complimenten, leuk om te lezen! liefs Jetty xxx