Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vandaag 6 Juni een condoleancekaartje gemaakt voor onze Irene van het forum van "Kaarten maken bij Tiets", we zullen haar liefde en creativiteit missen!

5 opmerkingen:

Marianne zei

Kaartje is heel mooi en het leven is soms zo oneerlijk.
liefs, Marianne

marion zei

Prachtig kaartje voor een vreselijke gebeurtenis. Het is soms niet eerlijk. Liefs, Marion

Henriette zei

Ja dat is zo, leven en dood zit zo naast elkaar! laten we daarom genieten van elk moment in de tijd die je hebt op deze aarde!!liefs Jetty xxx

Sandra zei

supermooie kaart , voor een trieste gebeurtenis.
gr sandra

Creation by Heart zei

Hoi Jetty,
Mooi ingetogen kaartje voor Irene gemaakt. Mooi eerbetoon.
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)