Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zondag 27 Mei, deze digi hebben we gekregen via het forum "Kaarten maken bij Tiets" ........................van http://noortje-design.blogspot.com/.......en dan is het ook wel zo fijn om er een kaartje van te maken! Heel kort geleden, ben ik beginnen met derwent kleurpotloden, dus je ziet het gezichtje is niet helemaal je van het, maar ik kreeg al te horen dat het smoezelig is van het eten.....dus dat ben ik tevreden hihihihi......en nog steeds al doende leert men toch?

2 opmerkingen:

Sandra zei

Superkaartje, mooie kleuren
Gr sandra

Marianne zei

Mooi kaartje Jetty.
liefs, Marianne