Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 21 April 2012 en dan is het eindelijk zo ver: de clubdag van "Tiets" en deze dag is gesponserd door "Simpel Scrappen" Het was een geweldige dag en ook is het zo fijn om weer vrouwen te ontmoeten waar je af en toe mee schrijft op het forum!: Zo en dit is mijn voorkant van het projekt geworden!

5 opmerkingen:

Sandra zei

leuk om te zien hoor de voorkant van je projectje jetty
Op naar het eindresultaat
gr sandra

Anneke klerks zei

Leuk hoor, dat het zo fijn was, leuk kaartje met die klompen , Hollands kaartje??
Liefs anneke

Crea-Reneetjeuh zei

Leuk kaartje henriette erg leuke voorkant volgende keer ben ik ook van de partij

Henriette zei

Gezellig he meiskes! het was een super dag maar nu gaat het kaarsje uit, ik was daarna nog naar een babyshower party en kom net thuis van een abrahamfeest, ik ben helemaal op, dus tot morgen maar weer, liefs Jetty xxx

Maria zei

wow, prachtig henriette!! erg leuk, die klompjes :-) Ben benieuwd naar de rest!