Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
YES!!! de cardkit van "Simpel-Scrappen" is weer binnen en wat een mooi papier, ik heb er gelijk een bedank kaartje van gemaakt voor mijn vriendin Anneke! Door diepe dalen en met vreugde is ze er altijd!! Vandaag was het ook een emo-dag en dan is vriendschap heel waardevol, zowel voor haar als voor mij! Dus Sonja even gebeld en zijn we samen aan de freubel gegaan...
1e binnenkant...
de gehele binnenkant

4 opmerkingen:

Sandra zei

mooie creatie, mooi papier inderdaad, helemaal leuk
gr sandra

Anneke klerks zei

Mooie kaart weer!!!
fijn weekend
liefs anneke

Marianne zei

Hij is prachtig Jetty.
Leuke kleuren ook.
liefs, Marianne

Creation by Heart zei

Joh Jetty, wat is dit mooi. Ik sta paf en wat een werk, lijkt mij hoor. Inmiddels is de nieuwe cardkit ook in Lemmer aangekomen. Je krijgt er inderdaad meteen de kriebels van en wilt er mee aan de slag.
Liefs,
HennyB:)