Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Woorden en gedachten vormen een verassend geheel ~ Om uiting te geven aan wat dierbaar is en waarde heeft in het leven ~ Liefdevol en bewogen zijn in de zuiverste vorm deze verwoorden een geheim ~ En dat uit zich bij jou in het er zijn voor de mensen ~ Deinend mee gaan op het ritme van de golven en de jaren gaan verder met jou mee ~ Jouw schoonheid is een stralende lach zichtbaar tot uiting van wie je bent ~ Daarom op deze mooie speciale dag heb ik voor een ieder die dit leest ~ een kleine wens vol van liefde – wijsheid en kracht gezondheid en geniet van het leven ~ Heel veel liefs en God's rijkelijke Zegen Jetty xxx

Geen opmerkingen: